When the night comes..

Ja, anledningen för att jag inte har uppdaterad min blogg är att mitt internet är såååå fucking dum! Nu är jag hos Tessan så nu kan jag skriva hur mycke jag vill :)

I tisdes var det lärarmiddag. Det var mycke trevligt, girlsen var hos Alex innan och drack lite. Men innan desserten så blev allt så himla fel. :( Men de andra försökte liva upp mig :) Tack så mycke .

Igår var jag, mamma och lotta inne i Ystad och shoppade.. eller dom shoppade, jag bara var med och va sur :S Men jag o mamma ska nog in nästa vecka.. Bara jag och hon :D Så då kan jag shoppa lite.. För det är lite kris, för det var lixom till min student som jag skulle shoppa :P Men jag får skylla mig själv.

Och idag har jag förflyttat mig till Tessan. Dom är ju på en slottsweekend i polen, så jag passar hundarna och huset. Snart ska jag till Lotta och färga håret. :) För mitt hår blev grönt när vi färgade det :S Eller det skimrar i grönt, och det ska det inte (!) Kanske ska ta nåt att äta först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0