Kan inte sova.

I helt "desperathet" så låg jag i sängen och var så himla sugen att skriva blogg, så jag tog min mobil och börja blogga på lunarstorm.. Detta var allt jag fick med.

Detta var allt, jag var tvungen att radera en del bara för att det inte fick plats.

Alla fall, jag har tänkt en del om det här att jag har varit singel i ett år. Jag började känna lite idag att det var kanske inte så kul som jag tänkte mig, som jag fantiserade om. Jag börjar känna mig halv om ni fattar, men det är kanske för att det börjar gå mot mörkare tider och så vidare. Höstdeppissionen. Men bara för det tänker jag inte ta första bästa. Been there done that. Det är verkligen inte det bästa att göra. Jag har blivit ihop med killar bara för att jag kände mig ensam. Det är det största felet man kan göra. Jag ångrar mig, för dom var kära i mig, jag var kär i kärleken.
Usch, nu låter jag som världens hemskaste person! Det var inte alls meningen att låta så.



Sakta, men säkert strök sig solen in i rummet.
Där låg du, skönheten i all ära.
Varför kan jag inte känna glädje?
Allt är bra, men någoting fattas.
Nåt är fel.


Jag vet inte.
Jag är förvirrad.
Rädd att vara ensam egentligen?
Du, du var kanske inte den jag ville du skulle vara.


Nu är det så här.
Livet är inte rättvist.
Förlåt Älskling för allt jag har orsakat.
Jag kan inte hjälpas, jag kan bara synda.
Jag har misslyckats som människa.
Snälla, rädda mig. Igen?


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ingen annan person kan ändå göra dig "hel"... så även om du hade valt första o bästa så hade du inte blivit "hel" iaf.. Du låter inte alls hemsk..du o jag o hundra miljoner andra människor har gjort samma sak för att dem/vi har känt oss/sig ensamma... Det e så sant som dem lärde säger att: "Man måste älska sig själv först till 120%,INNAN man KAN älska nån annan..

Gå o sola lite solarium o ge dig själv lite ljusterapi nu när det börjar att gå mot mörkare tider.. lär dig att tänka positivt o försök att bryta mönstret att gå ner i nån depression... neee jag vet att det inte är lätt, men man måste göra ett ärligt försök iaf.. jag kämpar oxå just nu..blir oxå alltid fruktansvärt nedstämd när det blir så här mörkt o tråkigt... men man måste hela tiden komma på saker o ting som är positivt o glädjande... Puss o kram

2008-11-11 @ 11:18:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0