Så vacker.


Jag såg precis ett avsnitt 2½ män, med Enrique Iglesias . Han är så vacker :P Jag har sett det avsnittet minst fem gånger. Jag blir aldrig trött på honom :D haha!

Jag tänkte precis lägga mig i sängen och läsa en bok. Men gissa. Pappa börjar slipa trappan, så det ekar i hela huset. Inte blir det nån lugn och ro här :P Men så är det. Detta huset har aldrig varit lugnt.
Jag kommer ihåg när jag var barn, när vi hade flyttat hit till detta huset. Här var alltid folk, om det inte var mina kusiner, så var det vänner till mamma o pappa, eller grannarna. Nu har dom ersatts med hundar :P ha ha! Det är roligt att ha folk runt omkring sig, dock inte hela tiden. Jag älskar stor familj och släkt.  Jag älskar när hela vår släkt samlas, för vi är så himla många och det blir många skratt, speciellt på min mammas blatte-sida ;) Så jag hoppas att mina syskon får många barn så vi kan förbli en stor familj :D

Jag får inte glömma att titta på Design; Simon & Thomas. Jag bara älskar dom. Glöm ni inte det heller. Tv3 klockan 20.00

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ha ha ha ha..hellre människor då än hundar..för man kan få tyst på människorna... ha ha ha..Puss o kram

2008-11-11 @ 11:20:45
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0