Listor är roliga :D

Nu ska jag göra en lista som jag snodde ifrån Lindas blogg.

Tre saker som skrämmer mig:
- Döden
- Förlora nära och kära
- Läskiga monster


Tre personer som får mig att skratta:
- Carol
- Therese
- Charlotte
* Det är många fler som får mig att skratta, jag är ganska lättroad :)

Tre saker jag älskar:
-  Köra bil
- Familj och vänner
- Min vovve Izzi


Tre saker jag hatar:
- Att jag inte har ett ordentligt jobb.
- Gnälliga människor
- Krig (så kliché)


Tre saker jag inte förstår:
- Politik
- Kärlek
- Hur man sparar pengar


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- Datorn
- Tandborste (vet inte varför)
- Min brors usb-minne som lätt kan bli min om han inte tar den snart :P


Tre saker jag gör just nu:
 - Skriver denna listan
- Tittar på flisan när hon tvättar sig
- Lyssnar på Tessan och Mamma när dom snackar.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa runt i världen
- Skaffa mitt eget klädmärke
- Ge mina föräldrar något riktigt fint.

*bonus - skaffa barn

Tre saker jag kan göra:
- Laga mat
- Baka
- Sy

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Äldre ! Visa respekt!
- Mig :D haha!
- Bra musik.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Lära mig bättre Tyska ... och jugoslaviska
- Att prata utan att stamma.
- Att kunna driva en bar.


Tre favoriträtter:
- Korvstrodanoff ! (naturligtvis min egen)
- Cream fraiche a la Charlotte
- Kyckling Red Curry

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag kan 6 språk du! :P JUGOSLAV? DIN JÄVLA BLATTE! ;) HAHAHA! :D



Bulldoser oh yeah ;)



SKURK! ;) Btw så är korv äckligt. Vet du vad det är i korv? :D

2008-11-13 @ 15:42:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Joo, jag luktar nog lite urk serru ;) Haha. Nyss tränat liksom ;D HAHA!



Svenska, engelska, franska, arabiska, turkiska och tyska. Plus lite finska. Så det blir väl 7 egentligen men finskan är jag inte så bra på. Själv då? ;P HAHA!



HAHAHAHA. Du är äcklig som äter korv!

2008-11-13 @ 17:06:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHAH, danska fattar jag också. Jag har ju som sagt jobbat på Tosselilla. Men danskarna har svårt som fan att förstå skånska. Dom har lättare att förstå mig som snackar rikssvenska nu. HAHA!



Du är visst äcklig! Du äter korv. Gristrynen och grisögonen och knorrar och anus. BLÄÄÄÄ!

2008-11-13 @ 18:05:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Jenilita

hej va kul inlägg:) allt bra? kram

2008-11-13 @ 18:56:52
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Linda

S: HAHAHAHAHA, äckligt! ;) Och du käkar det! Testa sojakorv istället ;)



Du snackar väl för tusan inte rikssvenska. Den snackar man i Sundsvall så näää. I don't think so! ;)

2008-11-13 @ 19:24:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: MEN DET ÄR GODARE! Hahaha, jaaa! Vad ska vi anmäla oss som? Tomelilla fatcore? :D HAHAH! ;)



Jag kan höra dig snacka hela vägen hit ;) möhöhö

2008-11-13 @ 21:03:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0