Bafucin

Självklart blev det tonfiskbagge på Andersson i Sjöbo. Det är fan standard för mig och marre att köpa frukost där innan man ska åka på shopping-tripp :)
Väl inne i Malmö så fick vi parkeringplats nästan direkt. Vilket är ett under om man ska parkera bilen inne i stan. Sen trippade vi till Buttricks. Schiesse vad mycket folk, och man kunde knappt ta sig fram. Affären är ju inte jätte stor :/ Jag hittade min dräkt som jag ville ha. Men jag tvekade först, för jag visste inte om den skulle passa. Men tillslut så pröva jag den.. och den satt inte allt för fult, men inte supersnyggt heller, jag såg alla fall snygg i den :) Men jag får nog hårdbanta nu en vecka, för jag tyckte ändå att den satt lite tajt för min smak.

Jag hittade inte den på nätet, så jag fick ta min hopplösa-webcam. Det är alla fall en sexigversion av en pokerdealer, varför jag valde just det, det vet jag inte, för jag kan inget om poker egentligen :p haha! Men jag tyckte den var så söt :)
Dock ska jag inte köra med såna strumpisar, tänkte ha helstrumpbyxor, eller kalasbyxor som man sa när man var liten :D ha ha!


Alla fall, sen gick vi lite i stan. Bland annat Lagerhaus, bara äääälskar det ! Där ska jag shoppa när jag skaffar lägenhet ;) Det blev en vända in på gallerian också, sen blev det inte mycke mer för tiden rann iväg. Vi var ju på buttricks minst en timme för att där var så himla mycket folk :S
På vägen hem blev det ett stopp i staffanstorp, ja gissa. McDonalds så klart :P Men det blev bara en cheese, och marre blev uppraggad ;) "Gillar du blyga pojkar?" Seriöst? Raggar man verkligen på McDonalds? NÄ!
När vi kör hem blir vi omkörda av Baz och lotta. Lite chockad jag blev, för hon har inte sagt att hon skulle shoppa. Dom hade varit på Nova, vilket jag också är så jävla sugen på, eller rättare sagt Skopunkten. Jag vill köpa nya skor till min halloween outfit :P
Väl inne i Tomelilla så stannade vi utanför Lotta och snacka lite med henne, och visade våra outfits :) Troligtvis blir det att jag och Lotta kör in till Malmö på måndag, för att hon ska ju också klä ut sig, självklart !

Nu ska jag gå och ta det lugnt.. jag är slut efter en sån här dag i Malmö stad :p

Kommentarer
Postat av: NathaLiten

Sv: Jaaa, hehhehe skitpinsamt! så man ska nog hålla sig borta ifrån "push up rövar" iallafall..

2008-10-25 @ 19:25:26
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: María

malmö e underbart :D

2008-10-25 @ 20:13:00
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: María

malmö :D <3

2008-10-25 @ 20:29:34
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0