Det kommer alltid sol efter regn.


Så jävla underbar filmen var, Sex and the City om någon har missat. Jag kan ju inte säga för mycket, för min syster Lotta ska också se den. Jag kunde helt enkelt inte vänta på henne ;) Men det var helt klart en underbar film.

Som alltid så får SaTC att tänka. Jag är 20år and fabolous. Det är nu jag ska leva, det är nu jag ska ta vara på det goda. Jag tycker om att vara singel och oberoende av en kille, men däremot är det också härligt att ha en kille. Jag ska bara hitta den rätta. Jag har varit singel i ett år nu, men jag har inte varit ensam. Jag har inte tid med pojkvän, inte som mitt schema ser ut. Troligtvis ska jag plugga till hösten, 2009, om jag kommer in i skolan i Borås. Men vet vem? Jag kanske hittar kärleken där uppe och stannar där för alltid? Helvete heller, jag ska stanna i skåne. Okej, jag kan säga så här; Medans jag är ung ska jag resa runt och vara överallt utom i skåne. Men när jag blir gammal ska jag stadga mig i underbara skåne.

Slut pratat om kärlek och diverse. :)

Jag ska gå in på ikea.se och kolla lite hyllor och tvbänkar. För den jävla bokhyllan ska brännas på bål :P ha ha!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh SATC! :)

2008-10-27 @ 08:13:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: SOFIA'

SATC är bäst!

2008-10-28 @ 11:27:44
URL: http://sofiaroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0