Jobb snart.

Jag trodde att jag skulle kunna gå upp vid nio, men nej, jag gick upp fem i tio. Dumma mig, jag låg innan jag skulle somna och tänkte; vad skönt det skulle vara att gå upp tidigt, ändå om man ska jobba..  Men det sket sig :P
Jag sitter här och slänger i mig två mackor och ett glas yogurt, tydligen nån ny som vi fick hem, äkta vanilj med hallon, den var god. Men det var inte wow!

patruska: Som jag tror är det vatten gympa tis 19.00-20.00 och fredagar 07.30-08.15, men gå in på tomelilla.se och kika lite. Det kostar 70kr.

Nu ska jag göra mig klar, sen kör jag helt enkelt :) Ha en bra eftermiddag! Det ska jag ha alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Svar: Tack så mycket :) Fortsätt gärna följ min blogg, speciellt efter studenten (4/6) i vår då jag åker till Kreta för att jobba i 4 månader! :D

2008-10-22 @ 10:48:03
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/
Postat av: vanja

usch va hemskt, klarade han sig?

2008-10-22 @ 10:48:23
URL: http://vanjapaulsson.blogg.se/
Postat av: patruska

ah tack

2008-10-22 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0