Vatten-gympa.

Jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg innan jag börjar göra mig klar för att köra :) Det ska bli så kul att pröva på vattengympa faktiskt :) Jag pratade med min vännina Carol innan, hon sa att det var skit jobbigt.. Men visst, ingen träning är en dans på rosor :) ha ha!
Min chili con carne blev lika god som vanligt ;) Nu är jag så mätt så att jag skulle kunna somna.

Nu ska bikinin på, och sen ska jag köra till Lotta. Hon bor ju typ tio meter från simhallen :P he he. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jag gillade den också. Men den var faktiskt finare i grått om jag ska vara ärlig. Men jag börjar ändra mig angående tunikan. Men men. Det slutar nog med att jag inte avbeställer ett skit, som vanligt.



Jaa, det menar jag. Så det är billigt värre. Eller, man behöver kanske inte ens 2000 där i landet. Jag menar.. Det är billigt som fan där. Man kan få en pizza för 15 svenska kronor. Sjukt.



Hahaha, jag? Bota cancer? Du har inte höga krav på mig du... Inte alls ;P HAHA!



Jag kom på ett till skäl till att jag inte kan göra vattengympa, jag är allergisk mot klor. DEN DU! ;P Hur var det förresten?

2008-10-21 @ 19:05:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: jenilita

oj hur var det? va det en bra träning?

2008-10-21 @ 19:27:04
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

Härligt fanva kul det verkar bra ska helt klart testa kram

2008-10-21 @ 20:46:09
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0