En liten sovmorgon.

Jag tyckte jag skulle få sova i lugn och ro till halv nio alla fall, men Snuffe tyckte inte det så han störde mig hela tiden. Men jag låg i sängen till halv nio alla fall! :P ha ha!
Sen gick jag ut en lagom runda med dom, och nu håller jag på att koka ägg. Jag kom på att jag köpte ju hem ägg för att jag skulle ha det till frukost. Bra att jag kom på det dom sista tre dagarna :p ha ha! Men sån är jag.

Ikväll tänkte jag göra korvstroganoff, jag vet en som kommer knacka på min dörr när hon läser detta. Hej Therese ;) he he. Men det blir med makaroner, för jag orkade inte köpa ris. Eller, hmm, kanske gör det senare när jag och Tessan är ute på vår dagspromenad.

Jag har verkligen ont i kroppen, typ träningsvärk. Men ändå är jag ute och går det jag ska. Är jag inte duktig :) Jag är ute och går minst tre gånger om dagen. Morgon, eftermiddag och kväll. Så gossarna har fått motion ska ni veta . Ja jag också :) he he.

Nu är snart mina ägg klara. Till äggen ska jag ta en fullkornmacka och ett glas yogurt :) ha en bra förmiddag!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åh jag vill också ha en sån hund :)

2009-04-07 @ 13:24:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0