Gardiner sökes

Vi har inga gardiner här, så folk kan kolla rakt in till oss.. dessutom till våra sovrum. Jag har mitt rovrum precis bredvid källartrappan, så dom kan ju bara ta en titt när jag sover när dom ska ner i källaren.. Sjukt. Som sagt, vi söker annat boende också. Hyresvärden har haft tre veckor på sig att renovera lägenheten. Vi fick lägenheten den första april, men flyttade inte in förrän igår för vi trodde att han skulle göra något åt detta.. Både tapeterna och golven ser förjävliga ut och allting knakar. Dessutom är inte mitt sovrumsfönster helt iskruvad, så när man öppnar det faller det typ . För det andra har jag ett rosa rum. omg! Ba lixom, typ vaddå? HAHA! Jag blev helt plötsligt fjortis :P
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi (nuförtiden betyder "vi" jag, tessan och alicia, haha!) upp till oma och träffa lite kusiner och kusinbarn :) Sen har jag tänkt att jag ska hem till lunnarp och hämta lite mer grejer :) Som balsam! Gud, jag kan egentligen inte duscha utan balsam. ha ha!
Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ska jag färga ditt hår idag? :)

2009-04-22 @ 11:16:37
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: channe

jippi jag vill oxå ha rosa rum

2009-04-22 @ 22:32:27
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0