Go natt !

Påskmiddagen var såå klart jätte god :) Jansson blev perfekt som i julas. Tyvärr blev det inga bilder under kvällens gång.
Nu har jag precis kommit hem, har lämnat av resten av familjen på fest :P Egentligen skulle jag också med, men jag hade verkligen ingen ork eller lust.
Imorron blir det ännu en dag med fyrhjulingar. Vi ska till vånga och titta på när folk busar med sina maskiner. Så det blir en tidig morgon. Ska redan åka hemifrån halv åtta, och ska vara där hela dagen. Kameran åker med alla fall :D hi hi. Och det blir ingen bloggning förrän jag kommer hem, och jag kan tänka mig att jag kommer hem närmare kvällen. Så att ni vet om det :)
Nu ska jag lägga mig, hoppas ni har haft en bra lördagskväll :D Go natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0