När skyarna gråter

Det är himlans vad varmt det är idag, det är lixom ljumna vindar och ändå är det molningt. Men så kan det hända :)
Idag kom målaren också. Han är verkligen jätte bra, för han gör inte så mycket ljud när han kommer. Han öppnar själv och går in och börjar på. Visst man vaknar ju ändå, men det gör man ändå :P
Så vi gjorde oss iordning, jag sov en stund till. Sen gick vi till Jennie och snackade lite.
Sen gick vi till Tina boden och skulle köpa virknålar och garn, men schiesse vad dyrt det va! 10mm virknål kosta 40kr, visst den var cool för den var glittrig, men ett garnnysta kostar 40kr och det har vi inte riktigt råd med nu. För jag tänkte att jag skulle virka halsdukar (Sån som ni ser i inlägget under på bilden) Men sen däremot blir det snart sommar, så det kanske inte är lönt?
Och nu är vi uppe hos Oma, och myser här :)
Jag är ledsen över dålig uppdatering, men så är det nu en tid tills lägenheten blir klar. Hoppas ni har tålamod :)
Nu ska vi mysa lite här. Hörs sen! Ciiiaao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA! Havet betyder det visst.



Jag kan fixa gratis virkgarn och virknålar till dig jag. Sånt har vi massor av. Både 12/3 och 12/6 i garn i massa olika färger och nålar i massa storlekar tror jag :P Handla förfan inte av mammas konkurrenter din jäkel!

2009-04-28 @ 18:21:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0