Still here

Jag sitter fortfarande hos Oma och ska göra det en stund till :)
Ikväll ska jag och Tessan flytta in i lägenheten, så vi ska sova där inatt. Vi ska förflytta min säng, sen imorron ska jag ta resten av sakerna tänkte jag, eller om jag tar något ikväll också. Jag måste alla fall ha lite kläder. Sen blir det sakta men säkert som jag flyttar in. Fredag och lördag ska jag jobba, så det blir nog inget då. och på torsdag förmiddag ska jag till logopeden. så det blir nog kanske på eftermiddagen och kvällen.
Snart ska vi äta här, så vi synes ikväll :) ciiao!

Kommentarer
Postat av: Novembersara

SV: ja visst gör det ? :D

2009-04-21 @ 15:32:20
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Har du snott dom din jäkel? :O



Mähhhhhhh, tråkigt det blir nurå!

2009-04-21 @ 16:11:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0