Vakna med the voice

Inte somna jag tidigt igår.. När jag kom hem efter rundan med gossarna så var det Gordon Ramsey, sen läste jag lite i boken, och precis när jag hade lagt boken och lagt mig till rätta så ringde Carol :p Så jag somnade nog inte förrän vid ett tiden :P

Nu sitter jag och tittar på vakna med the voice, jag älskar verkligen det programet. Jag tycker Sanna Bråding ska stanna som programledare, så slipper vi torra Josefine crawford . hi hi.

Jag ska nog sova lite till.. snuffe skulle tvunget väcka mig innan klockan sju.. blää.
Det är sol idag också!!


Kommentarer
Postat av: AK

Om du berättar något roligt du har varit med för mig om kan du vinna fyra ansiktsmasker från Make Up Store! stil.blogg.se

2009-04-03 @ 10:18:38
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0