Go natt!

Nu har jag fyllt i det jävla pappret, skit drygt är det så jag funderar på att sluta med det. Men med en närmare eftertanke så är det lättförtjänta pengar :) hehe. Även om det inte är mycket man får. Jag hittade lappen och jag ska vara på mötet kvart över tio (!) Fan va drygt.. Det menas med att jag måste gå upp tidigare, blää! Sen ska jag jobba heeeela dagen, börjar halv tolv, så det är nästan direkt till jobbet, fast mötet tar inte så lång tid, så det kanske blir en sväng på boan eller nåt :)
Nu har jag också ett e-sparkonto! Så imorron ska jag ta mina sparpengar och sätta in på kontot imorron, behöver nog ha en livvakt med mig också ;) ha ha!

Som sagt, måste lägga mig nu. Ska först förbereda inför imorron, så att jag inte behöver göra det när jag vaknar.  :)
Go natt!


Förresten, pappa hämtar ut mobilen imorron . *wiiiiiiiie*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Godnatt på dig! :)



(och mobilen var snygg, hoppas den är lika fin i verkligheten!)

2009-08-27 @ 23:32:27
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Laila

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D

2009-08-28 @ 01:01:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Nää :( fan va tråkigt! Då jobbar jag precis hela dagen!! Blä :(

2009-08-28 @ 09:07:09

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0