Hemma.

Jobbet gick bra idag. Allt gick som på räls faktiskt, mycket skönt :) Dock blev det en sen kväll, men det gör inte så mycket, för jag är ledig nu i två dagar.
Vissa folk är bara dödumma också. Jag vet inte hur många gäster som har "mobbat" mig för att jag snackar lite mer rikssvenska. Senast ikväll när jag sa "Varsegod, här är din skåne(snaps)" (nåt sånt sa jag) och då säger mannen mitt emot, som är ooootroligt pittögd så att jag trodde att han tittade på mannen på andra sidan av rummet. Alla fall, han säger "ha ha ha, skååne (med en stockholmsdialekt)" Och jag bara ler åt honom och sen går jag. Jag hade ju gärna gett han en örfil, men det kan jag inte. Hur mycket skit ska man egentligen stå ut med?

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0