Irriterad!

Fucking tandvärk, fucking jobb, fucking pelletsbrännare, fucking halsont, fucking värme!

Det var sjukt varmt på jobbet, svetten rann och folk va dryga. Vi hade en tysk familj som satt kvar till kvart över tio. Vi stänger klockan tio! Vad fattar dom inte?
Nåja, imorron börjar jag inte förrän klockan tre, men det hade inte skadat att komma hem lite tidigare ändå. Så att man slapp komma så sent i säng. Åh, vad jag blir trött på folk ibland.
Jag hoppas att jag får halsfluss så att jag kan ligga hemma och sova. Eller?

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Men kan du inte ta dig ledig en dag så du får sova ut :S Kan behövas ibland.

2009-08-05 @ 23:57:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nya influensan kanske, då ska man hålla sig borta från andra!

2009-08-06 @ 08:15:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0