Min sommar

Alla skriver om hur deras sommar har varit, så varför bryta trenden? ;)

- Min sommar har bestått mest av jobb.
Det har varit både positivt och negativt, det ger pengar men inte fritid av verkligen njuta av sommaren.
- Jag träffade M,
som jag inte ångrar en sekund av.
- Jag har festat,
men inte lika mycket som jag hade velat ;) Carol tog studenten!
- Varit på stranden tre gånger.
Som sagt, man ska ha tid och det ska vara väder.
- Jag har inte hunnit träffa en del av mina vänner,
vilket är förjävligt av mig.
- Bo själv.
Alla fall i veckorna. Pappa är hemma på helgerna och var tredje vecka. Det var riktigt jobbigt i början eftersom jag alltid har haft någon hemma. Men nu är jag van :)
- Speecheasy.
Jag fick min efterlängtade apparat :) Dock har jag inte använt den så mycket som jag har velat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0