Go natt !

Det ska bli så skönt att ha allt avklarat. Det är fortfarande stressigt, men jag är skit glad över att det har ordnat sig med fickpengarna alla fall, tydligen hade jag ju mer än vad jag trodde. :)
Men som sagt, det är fortfarande en del kvar. Imorron ska jag baka och göra jansson tänkte jag göra på onsdag för middag eller när jag kommer hem efter att jag har växlat pengar. usch, fan va allt blev stressigt i min hjärna igen.. Jag måste föna mitt hår, sen ska jag nanna. Jag hoppas att jag kan vakna lika tidigt imorron också, önska mig lycka till :D


Dansi Dansi! Söta lilla varelse <3 Ses på onsdag underbarn !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma-pappa-barndans finns på studio danza i ystad om hon gillar att dansa ;)

2009-12-22 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0