Jag har helt glömt att det är andra advent idag ju!

Jag har ingen koll på dagarna. I torsdes trodde jag att det var fredag, nej nej :P Men jag tänkte att jag kan vara uppe en liten stund till, bara för att jag är ledig imorron också ;) Denna veckan blir det bara helgjobb i princip, vilken är jävligt jobbigt eftersom jag kommer klättra på väggarna, plus att man tjänar inga pengar när man sitter hemma och glor ;) Men däremot är det också ganska skönt att sitta hemma också, känns som att jag är mer ute än hemma nu när jag jobbar och far runder. Imorron tänkte jag att jag skulle städa (eller kanske sanera?) mitt rum och min garderob, shit va allt är rörigt. Kanske julpynta lite också när jag är i farten? Kanske tvinga pappa att köpa en julgran? :P Det är ju faktiskt snart julafton ;) mohaha! Jag har massa julgransgodis som måste upp och sen småätas av ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0