Leverpastej

Det blev en sen kväll idag, slutade inte förrän över tio. Tur att jag inte börja så tidigt, stackars Anna jobbade många fler timmar än mig :/ Men imorron är det jag som börjar tidigare, en halvtimme ;) haha!
Världens pinsammaste hände mig idag, jag tappade en snaps över mig! Jävla skit :O Men tur att det var över mig och inte nån gäst :S Nåja, så nu får jag tvätta mina kläder igen! Nåja, sånt händer :) haha!
Som sagt, imorron är det jobb igen, dock lite lugnare förhoppningsvis :) Och det blir självklart kvällsjobb. Blä !
Nu måste jag verkligen lägga mig, är trött! Jag är ju inte van att vakna så tidigt som jag gjorde idag ;) Hoppas att det blir lika tidigt imorron, för det vill jag ju :D mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0