Dricka te, sen nanna.

Nu håller jag på att dricka mitt kvällste, sen ska jag nanna. Jag har ju varit vaken sen klockan sju, så jag är ganska trött.

På måndag blir det min och lottas shoppingtur till Lund, ska bli riktigt kul! Jag har velat shoppa rätt länge nu, men jag måste hålla mig ändå :P Jag har inte shoppat sen i julas, helt sinnes.

Till Anonym: Nej färdiga köttbullar är ju ganska onyttig, men idag kände jag att jag inte orkade ställa mig och rulla mina egna köttbullar :P Men jag åt ju massor av grönsaker :)

Jag tror att jag får köpa en GI-receptbok, nej vänta, vi har ju en här hemma :D
Det är rätt jobbigt att komma på nya saker, så att man inte hela tiden käkar samma saker, tillsist ger man upp för att det känns för tråkigt. Men jag får helt enkelt kämpa :D Och jag får nog byta ut mitt underbara vaniljte till grönt te :( Usch.

Nu ska jag nanna. Hoppas ni har haft en trevlig kväll! Go natt !



Kommentarer
Postat av: Dinanonymevän

Nåt som är gott är köttfärs lr köttfärsbiffar med rå lök, riven ost och creme fraiche till. Riven ost passar bäst om man har stekt köttfärs. Åh det är så gott! Testa! Ja och sen kan man ju ha massa grönsaker till om så önskas! Du kan ju även gratinera blomkål och broccoli och ha bacon lr kyckling till!

2009-02-20 @ 08:33:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0