Fest och lan.

Nu sitter jag på min brors tjejkompis dator, eftersom dom tog min internetsladd. Jag kom hem för säkert en timme sen, men jag fick vänta tills dom hade spelat klart. Men det är lugnt, jag snodde lite av deras chips och coca ;) he he.

Festen var mycket trevligt. det blev biljardspel och mycket snack. Jag förlorade mot en kille som aldrig hade spelat biljard, jag ledde först, men sen helt plötsligt så vann han. Lite flyt hade jag, men fan, ändå så loosade jag hela tiden. I fucking suck :P

Nu ska jag alla fall nanna, jag är lite salong berusad. Har druckit en flaska vin, den jag fick av elna, mycket god, den smakade lite av päroncider :)
Vi hörs imorron ungdomar :D Ciao!

Kolla in min brors tjejkompis blogg. http://swallowthepain.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0