Frisören

Det är alltid lika trevlig att klippa sig på L.u.g.g, henne jag klipper mig hos är en gammal skolkamrat. Vi har gått på samma högstadie ihop, och det är ganska kul och prata om gamla tider :P Självklart skvallrar man om nya grejer också ;)

före


efter

Det blev ganska dåliga bilder, men det överlever ni nog ;)
Det syns knappt att jag har klippt mig, om man tänker på längden. Men gud vilken glans jag fick på håret ! Och så klart är dom slitna hårtopparna borta, så det är underbart att dra handen genom håret :)

Gud va jag stör mig på folk man pratar med på msn, när man skriver "Tyvärr, jag måste gå för jag ska göra iordning mig till fest" Och så får man svar tillbaka "k", alltså det ska betyda okej. Hur jävla svårt är det att skriva "okej, det är lugnt. vi kan snacka mer än annan dag"? GOD ALLTSÅ!

Nu är min mat snart klart. Hörs senare ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0