jaaa.

Nu har jag kommit hem från min lilla tripp med Marre. Vi körde in till Ystad där vi träffade på en full Kenny, jävlar vad han kan snacka :P he he.. Sen blev vi tagna av polisen, först trodde vi att det var ett fyllo som stog på vägen, men sen tändes den röda handlampan. Fan också :P Trodde att vi skulle få böter, men det var bara en alkohol koll. Som tur va :P
Sen körde vi till Tomelilla, där folk skrek efter Kim när dom såg Marres bil. Fulla och blinda är dom också! HAHA!

Ibland hör jag vad jag själv vill.
Marre; Nej det var inte en lastbil, det var Sydbussen.
Jag: En psykbuss?!
HAHAHA!

Vi har skrattat som bara den, nästan hela tiden. Och tramsat oss också, men vi är ju inte mer än tjejer :)
Nu ska jag nanna, är fan trött. Och vi ska fira mamma imorron för hon fyller år :D Eller rättare sagt idag.


Jag och Marre på Glada Viking i Sunny Beach :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0