GRATTIS!

Min kusin Veronicka fick sin efterlängtade Emilia för cirka en timme sen. Gud vad jag är glad för er skull!

Snön är borta nu :( Bara slask och is kvar. Så himla tråkigt.
Men det hindra inte mig för att ta en vakna-promenad med Izzi :) Även om hon inte gillar när det är blött.
Sen blev det frukost med mamma och pappa. Jag har faktiskt lyckats få pappa att äta frukost några gånger denna veckan :p ha ha! Han är sån som inte äter frukost you know. Men jag har lyckats få i han några ägg faktiskt :)

Vet ni ockå en sak? Pappa är väldigt bra nikotinplåster. ha ha!  Han blir tosig ifall vi rökar här hemma. Dom måste ju nästan tro att jag rökar varje gång jag går ut med Izzi, men grejen är att jag inte gör det. Jag har varit på väg, men har avstått.
Jag har inte rökat sen i onsdes eftermiddags.  Kryss i taket! Nu kan jag lika bra sluta. Men jag börjar känna abstinensen, väldigt känslig för ljud och blir lätt irriterad. Jag får se hur det går :)
Vi hörs senare ! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA men det är fyra där :D Serru :D MOahaha. Den 13:e? Det är ju långt dit ju. Joo. Granen är ful. Men ändå tycker mamma att den är vacker? Öhm.. Ja.. HAHA!



Btw, fan vad din familj förökar sig :D

2009-01-09 @ 15:49:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHA ni måste börja använda kondom du ;P HAHAHAHAHAH!



Mjo, julgranar ska väl inte vara nakna. Den hade mycket mer innan tror jag :)

2009-01-09 @ 16:35:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0