Skrattar fortfarande.

Tro det eller ej, men jag skrattar fortfarande :P Om ni har missat så läs inlägget nedan :)

Jag tog min lilla kvällstur med Izzi, klart snöregna det, så Izzi var ju inte helt inne på att gå rundan. Men hon följde efter mig till slut :) Jag var heller inte så glad över att gå rundan, men efter att ha krängt chips så vill man röra på sig lite. Plus att där är rydligen hål i mina skor, så dom var helt blöta när jag kom hem.


Nu ska jag nanna, eller alla fall lägga mig i sängen och läsa. Jag är inte speciellt trött, men det är ändå dax för sängen :)

Go natt ! Ciao.


Kommentarer
Postat av: jenilita

hehe dom där jävla extra kilona sitter ju som jutna på än haha Fan ja ska skärpa mej nu asså. Det e ju måndag i morgon nya möjligheter o ny vecka:) nu jävlar hehe KRam

2009-01-18 @ 23:42:17
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0