Snabbis på Ikea.

Ha ha ! Nej, inte vad ni tror :)
Jag och mamma gick inte allt för stor runda på Ikea faktiskt, som man brukar göra när man ändå är där. Vi nästan sprang igenom allt för att komma så fort till lagret :P ha ha! Vi visste vad vi skulle ha och ifall vi hade saktat ner så hade vi säkert köpt allt annat :) Ja, vi köpte faktiskt vars en lampa också .

Jag fick dessa, soffbord (179kr) och databord (199kr).  Det var ganska billigt, vi fyndade :) he he. Plus att vi svängde in om på Öb och köpte en billig datastol. Min stol som jag har nu.. usch, den är obekväm och jag har snart ingen dyna kvar.
Tack så jätte mycket mamma och pappa för sakerna :D Älskar er ! 

Praktiskt taget är jag klar med rummet. Ända som är kvar är spegeln, som jag tänker spika upp om inte pappa kommer med ett bättre förslag. ;) Och imorron ska vi hämta soffan, jag glömde köpa överdrag till den ju :S damn. Sen är det bara att flytta och flytta in :) Kanske till o med anordnar en inflyttningsfest? :P HAHA!

Jag har monterat möblerna också.. Säger bara en sak, ikea-skit. ha ha! Databordet var ganska enkelt. Men dom jävla bordsbenen till bordet..! Det blir inget stabilt bord :p ha ha!

Nu ska jag tända lite värmeljus, det är attans kallt här i huset :S
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hehe, låter galet att låta dig montera :P Riktigt fint ROSA databord, ett sånt vill jag också ha! :P

2009-01-06 @ 13:07:47
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0