Tai chi



Åh, det var helt underbart kan jag berättade för er :D Jag och mamma tog ett pass chi gong/tai chi och det var verkligen jätte kul :) Mycket avslappnande men på samma sätt använde man musklerna.  Så det är verkligen nåt jag vill fortsätta med :) Dessutom var läraren superduktig och hade gjort detta i 20år berättade han.
Imorron blir det Afro-jam, det ska bli roligt att prova på :P ha  ha! Och sen får vi se om vi prövar på poweryoga på lördag, det är nämnligen kvart över nio på morgonen! Vem är uppe då lixom?!

Så vad händer nu? Jag är ganska trött, ändå sov jag från två till fyra. Det behövs ibland :) Nu har jag huvudvärk ovanpå allt. Jag kom på också att det blir nog inte yoga för mig på lördag ! Jag ska fan festa på fredag :P haha!

På torsdag ska jag till logopeden, en steg närmare speech easy:n :D Underbart!


Kan det bli underbarare? Igår låg jag på 2283:e platsen ! Tack alla läsare :D

Kommentarer
Postat av: Louisee

Samma här! Ska också söka lite mer jobb & så. :)

Haft en bra dag gumman?



Puss!

2009-01-13 @ 21:05:08
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA men baby dåååå. Jag ska icke lägga ut nånting. Då ska jag ha 500 spänn för å gört! Sen gör jag det. MOahahaha!



Jamen jag trodde ändå att det skulle vara värre. Borde ju ha blivit tvärtom eftersom du verkligen fick anstränga dig nu liksom. Då blire väl lättare att man börjar stamma..?



HAHA. Du flyger uppåt. Var glad du som har nå vettigt att skriva om. Stamningen ;P Den kan du tjäna kosing på kanske? :P hihi!

2009-01-13 @ 21:14:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0