Ännu en hel dag med jobb.

Som vanligt kan jag inte somna direkt när jag har lagt huvudet på kudden, även om jag är tröttare än Gandhi i hungerstrejken. Jag somnade närmare klockan två, vilket är helt sinnes. Sen ringde klockan kl nio, det är sju timmars sömn. Jag skulle lätt behöva nio. Jag gick upp klockan tio och släppte ut hundarna, sen låg jag och drog mig till kvart i elva :) ganska lagom tycker jag.
Det är bara idag och imorron det är många timmar, på måndag är jag ledig sen fram till torsdag är det skift, så då är det inte så många timmar. Skönt :)

Så vad ska jag göra på min enda lediga dag? Göra saker som jag inte hinner med annars. :D ha ha! Om det blir fint väder så blir det stranden så klart. Annars hade jag kanske tänkt att dra med lotta till Ystad på en runda på H&M och EH? :) I need makeup and a chailatte! :D vad sägs om det lotta?
Jag måste också ta en omgång på mina djur också. Klippa klorna/pälsen, borsta pälsen och bada dom. Jag ser och luktar att det behövs :P ha ha!

Nu ska jag väl göra nåt vettigt. Typ göra mig iordning :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0