En eftermiddag med T & A

Nu har jag nästan precis kommit hem. Jag är verkligen jätte trött och jag vet inte hur jag ska orka med kvällen, hade hellre dragit täcket över mig och sovit.

Alla fall, eftermiddagen har varit jätte mysig och jag har shoppat ju :D Kanske lite tröstshopping också?
Nej, det blev faktiskt mycket behövligheter :)


Allra första vi gjorde var att fika på Snuggles, dom har stans godaste tonfiskröra :)


Muuuums!


Det blev en kjol på lindex, som jag kan ha på jobbet när det är soliga dagar.


Och det blev 2-pack tishar, shower gel (coconut) och solpuder på H&M


Och så blev det lite skit på boan :)

Nu ska jag göra mig iordning, I got a date :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0