Hard work

Jag sov verkligen länge idag, men jag tyckte att det behövdes, eftersom jag ska jobba hela dagen idag, för att dom inte hade satt in någon på kvällen. Jag hoppas att där inte kommer någon, så att jag kan få gå hem tidigare. Eller hur?!
Men som sagt, jag kommer skratta hela vägen till banken, åååh vad jag ska shooooppa! Varför inte åka upp till stockholm på en shoppingrunda? :P haha! Man kan ju hitta billiga tågresor :) I know.. Been there done that.

Som tur messade Anna mig igår och sa att jag behöver inte komma förrän klockan ett, sooovmorgon :D ha ha! M tittade konstigt på mig och menade på att han ska ju upp vid sex tiden. Men det ska inte jag !

Jag hade en jätte konstig dröm inatt, jag drömde att min väninna var frisk igen, och att där växte möss i trädgården. Äckligt! AAAH! Det var inte precis såna söta möss som Sajko :/

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen ska jag till jobb. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0