Transformers - Revenge of the fallen

Kvällen var jätte mysig :) Jag körde till M, satt och snacka lite och mös, sen promenixa vi till bion. Ja det var faktiskt fint väder, så då kan man fantamig gå :P Filmen var otroligt bra, lika bra som ettan. Jag satt verkligen spikad och kolla :P Tråkigt nog var där snorungar som snackade med sina föräldrar så fort ljudet sänktes. "Varför gör dom så? Vad betyder det? Dog han nu?" Håll käften! Alla fall, M tyckte att jag valde rätt film och han tror nu att jag har bra filmsmak. ha ha! You don't wanna know. Nu blir det tjejfilmer ett tag fram över ;)

Nu blir det lite bloggläsning, sen sova. Ska jobba nåna timmar imorron, sen ska jag träffa M igen ;)

p.s. en skådespelare som har blivit fulare med åldern är Tom Cruise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0