Vad ska jag göra?

Jag försöker planera min lediga dag. Jag kan ju inte sitta på röven hela dagen, det funkar inte. Jag försöker komma på vad jag ska göra och vad jag ska hinna med. En sak vet jag och det är att jag ska färga håret! Jag har fått utväxt och den ska inte vara där! Så, någon som vill färga mig? Pallar inte göra det själv nu när jag har långt hår :P
Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum också, ta en rejäll städning och tjata på pappa att han ska skruva upp hyllor, så att jag kan hänga upp mina kläder nångång så att jag slipper bo i min resväska. Nu fick jag det också sagt :) Min garderob ser ut som andra världskriget, kläder överallt, jag har en liten gång till spegeln som jag kan gå :P
Verkar som att jag inte kan sova till tolv alla fall :P På kvällen blir det träff med M (har jag bestämt, han har nog inget emot det, hi hi.), eftersom jag inte kan dra till öja, ska jobba på söndag :( Fan också, jag som verkligen ville se Crossfire! Jag älskar deras låt "Lady". AAAAAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0