Äcklig dag !

Denna dagen har varit riktigt äcklig, och jag också för den delen. Vädret har varit fuktigt, tungt och otroligt varmt. Jag har stått stilla och svettats. Helt sinnes. Men annars har det varit bra. Carol och David kom förbi en sväng också :) Mycket trevligt.
Nu har jag precis tagit en dusch och jag kan säga att det var den bästa duschen jag nånsin har tagit! Jag känner mig fräschare än nånsin :) och jag sitter och käkar en gorbys pirog. Mmmm.




Dessutom var det så varmt så att jag fick värmeslag ! Ni kan vrida på skärmen så ser ni bättre. Blixten på kameran blekte rätt mycket :S

Nu ska jag läsa mina 65 inlägg, sen ska jag nanna. Troligtvis blir det stranden imorron med Anna och Carol om det blir fint väder :) Yeah !

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

haha! Joooo, det blev nästan svart.. jag vill inte ha svart hår ju ;) hehe! Nä, men jag ska hitta en ljusare färg.. du är inte sugen på att köra 2 hårfärger :D Det va verkligen en skit snygg färg! Det va bara det att den va för mörk för min smak!

2009-06-30 @ 23:37:40
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

det ska regna imorgon har jag hört :S

2009-06-30 @ 23:38:58
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0