En härlig dag på stranden.

Gud så härligt det var :) Jag hämtade upp M och vi körde ut till jakten, tog en fika, spelade minigolf och köpte glass och gick ner och satte oss på stranden. Riktigt mysigt :D
Sen körde jag till jobbet, skrev timmar och fick mitt schema. Jag säger bara schiesse! Ni kommer inte se mycket av mig i sommar :) haha! Money money moneeyyy!
Imorron blir det stranden med Lotta, picknik också ! :D *wwwiiiiiieeee*
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag plugga på menyn. Jag tog hem en sån från jobbet så att jag kan lära mig sen också :) Kan vara bra! ha ha!


Jag har känsliga ögon :P ha ha! Dom tål inte solen så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0