Hemma och trött

Det blir ingen fest för mig idag. Jag är så himla trött och jag ska jobba imorron också. Men det gör inget, för jag hade egentligen ingen lust att festa ändå. Eller?

Jobbet gick bra idag. Yra som höns som vanligt. Busslass med pensionärer som var danska, tyska och britter. Skit kul! Som tur funkar stamningen bättre på engelska ;) mohaha!
Och ingen tragedi på jobbet. Yeah :) Men chefen är på mig och den nya tjejen. Han kom med förslag att vi skulle ta en intensivkurs med honom.l Så ska han berätta lite detaljer som är bra att veta, vad ska ska göras och så vidare. Det låter faktiskt skit bra, för jag glömmer lätt och plus att jag vet inte allt. Och så blir han sur på en för att man inte har gjort den saken som man inte vet om ska göras. Ööh.

Jag ska nog köra in till Tomelilla och köpa mig en påse chips, kanske dippa också? Det hade varit gott :D Mums!
Hörs sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Em

nej det har jag inte :) Jag var bara en väldigt pengakåt 12 åring ;)

2009-06-06 @ 19:02:28
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0