Picknik!

Jag är sjukt sugen på att gå på picknik! Korgen fylld med godsaker och den rödrutiga filten. Åååh så myyysigt ! KLICHÉ! I know :P he he. Men jag är mycker för klichéer faktiskt, jag är gammalmodig. :) Som att mannen ska uppvakta kvinnan på dejterna, mycket viktigt :)
Åter till pickniken.. På stranden hade varit perfekt, jag hade gjort goda baguetter som man hade kunnat mumsa på, lite saft eller bubbelvatten, och så klart lite frukt! Så myyyysigt ! Jag vill, jag vill, jag vill!



Nån som vill gå på picknik med mig?


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag vill :D Tycker lätt att vi ska dra till stranden imorron.. ska bli jätte fint väder då! Så vi kan ju alltid passa på att sola samtidigt ;) hehe

2009-06-22 @ 10:34:51
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Fredde

Gärna :)

2009-06-22 @ 15:10:13
URL: http://fredrik.healers.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0