Soooova

Jag kan inte sova, jag har "växt-värk", som man sa när man var liten, i benen (egentligen är det bara värk för att jag har jobbat). Jag har precis pratat med min barndomskompis/bästa vän Becka en lång stund. Gud va jag saknar henne. Hon har planer, och jag ska hänga på. Blekinge, here i come ;) HAHA!
Katten Maja har kommit hem också. Hon har varit borta i en vecka! Kattafan.

Imorron är det midsommar! Så klart blir det midsommar mat och alkohol. haha, jag som inte skulle dricka mer? Eller hur.. Vad ska jag ha på mig då? Det blir ingenting nytt alla fall, för det har jag inte pengar till, så det blir nog min rosa klänning som jag hade på studentöja, jag får se. Det är synd att jag hade den turkosa klänningen förra helgen, annars hade jag lätt haft den :)

Nåja, jag får försöka sova nu. Go natt !


Katten Flisan :P

Kommentarer
Postat av: ღ Pappapoet ღ

Tittar in och önskar dig en underbar midsommar!

Kram!

2009-06-19 @ 07:03:48
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0