Top notch!

Vilken mysig eftermiddag det har varit. !
Jag och Lotta körde in till Ystad, gick in på H&M och köpte lite nödigheter. För mig blev det en ring och ett armband. 30kr totalt! Looove rea :D
Sen gick vi till Espresso House, där är verkligen jätte mysigt. Det va lite kallt att sitta ute så vi bestämde oss för att sitta inne. Det blev så klart en chailatte och så tog jag en äggmacka med grovbröd. Jag måste verkligen tänka på min mage nu :/ Vi hade alla fall jätte mysigt, vi var själv i det rummet. Vi kom in på att prata sex, och så kom där in ett par, så vi censurera oss lite, men efter en stund gick dom, de palla inte mer ;) ha ha! Men vi kan inte hjälpa att vårt samtalsämne är sex ! :P Vid sex tiden gick vi tillbaka till bilen och begav oss till tomelilla, där vi gick in på Ica, träffade på mamma i kön och jag sprang och hämtade lite nödvändiga grejer. Jag är helt beroende av en sak som jag gjorde hos Carol en gång. Macka, phiadelfiaost, ett salladsblad, kalkon och gurka. Skit gott! Jag har bara ätit det till frukost sen dess :)
Sen körde vi hem till mamma så jag kunde få lite hund mat :)

Nu sitter jag här hemma, har släppt ut hundarna, tagit in posten. Mina små flickor ligger här uppe i soffan och myser med mig. Jag tycker så synd om mille att han får vara inne i ett annat rum, men han kan inte vara här med oss, för då pissar han ner :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0