Clumpsy

Jag har inget annat för mig än att blogga. Sorligt eller hur?
På boan köpte jag för mycket, som vanligt. Helt onödigt att köpa så mycket choklad. Men men..
Min mobil har fortfarande inte fått liv i sig. Det känns bajs ! Hur lång tid ska det ta för Tele2 egentligen?!
Förresten, när jag kommer in på boan så sitter en tjej på golvet och läser en bok, har hon verkligen inte råd med att köpa den eller? Dagens ungdomar..
Jag lyssnar på Flo Rida - Low, den påminner mig så mycket om sunny beach med flickorna. På Glada Viking när vi var uppe på "stora sängen" och dansade. Jag trillade typ varje gång vi skulle göra vårt "move". ha ha!
Nej, nu får jag väl göra nåt vettigt, typ plocka ur diskmaskinen.



Förresten, kommentera gärna mera :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0