En solig dag.

Vilken underbar det har varit, inte sant? Solen sken och det var ganska varm även om det kom lite kyliga vindar.
Efter att jag hade varit på arbetsförmedlingen så cyklade jag till stationen och satte mig på en bänk och njöt av solen. Carol skulle ta bussen hit, och jag fick vänta i härliga 25minuter :)
Sen gick vi till banken, för Carol skulle sätta in pengar. Självklart började insättningsautomaten krångla, och åt upp carols pengar. Men hon sa till och fick tillbaka hennes pengar :)
Vi fick sen till Bullen & Bönan och tog en snabb kaffe med påtår :p och sen begav vi oss till Ica för att handla lite. Gud så vuxen jag kände mig :p ha ha!

Therese ringde mig och frågade om jag ville följa med ut till mamma och pappa. Självklart, jag ville ju träffa izzi! så glad hon blev när hon såg mig och vi gosade en jätte lång stund.
Dessutom blev jag tvingad att laga mat, dom önskade min redcurry gryta och den blev verkligen perfekt idag :D Där blev lite över som jag tog med mig ;) som jag kan ha till lunch eller kvällsmat imorron. Mums mums!
Nu väntar jag på Therese, vi tänkte att vi skulle gå ut en liten runda. Jag är verkligen jätte trött, men ut och röra på mig måste jag.
Hörs senare ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Carol

Fantastisk eftermiddag.. jättemysigt :) tack. puss.

2009-03-31 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0