Lista !

Jag kopiera denna av Therese.

1. Kärlek eller inte? Kärlek
2. Långa eller korta förhållanden? Långa
3. Rosa eller vitt? Rosa
4. Sommar eller vår? Sommar
5. Vinter eller höst? Vinter
6. Kladdkaka eller muffins? Kladdkaka
7. Sommarlov eller jullov? Sommarlov
8. Mobil eller ipod? Mobil
9. Bilddagboken eller Lunarstorm? Bilddagboken
10. Coca Cola eller Sprite? Sprite, eller egentligen inget av det.
11. Lösgodis eller chips? Chips!
12. Röka eller inte röka? Egentligen inte röka, men... :P
13. Dricka eller inte dricka? Dricka vad? ;) he he.
14. Magsjuka eller förkylning? Jag hatar verkligen att vara förkyld, så jag tar nog magsjuka.
15. Fisk eller kött? Kött!
16. Smink eller naturlig? Om man är så snygg så att man kan vara naturligt so fine, men annars smink.
17. Färgade naglar eller fransk manikyr? Fransk manikyr
18. Tacos eller pizza? Tacos
19. Skola eller jobb? Jobb
20. Vuxen eller ung? Vuxen
21. Hus eller lägenhet? Hus
22. Gröna ögon eller blå? Blå
23. Vatten eller saft? Vatten
24. Hårspray eller vax? Hårspray
25. Hårfön eller plattång? Både ock :P
26. Dator eller telefon? Dator
27. Hav eller sjö? Hav
28. Bli sårad eller såra? Bli sårad
29. Gråta eller kämpa vidare? Gråta ut, men inte för länge, sen kämpa vidare! (Therese svar)
30. Äta eller banta? Äta, annars dör man :P
31. Bli ihjälkörd eller drunkna? Bli ihjälkörd, att drunka är min värsta mardröm. Därför kunde jag inte se titanic :P
32. Silikon eller äkta? Äkta
33. Vika ut sig eller inte? Inte
34. Svika eller bli sviken? Svika. Det känns hemskt att bli sviken.
35. Natt eller dag? Dag
36. Sova ensam eller inte? Inte
37. Sova på natten eller vara vaken? Sova
38. Stockholm eller Göteborg? Stockholm, göteborgarna fattar inte vad jag säger :P
39. Bio eller film hemma? Film hemma, men det kan vara nice med bia ibland.
40. Utekväll eller hemmakväll? Både ock
41. Fest eller hemmamys? Både ock
42. Slitz-modell eller Prada-modell? Prada
43. Läppglans eller läppstift? Läppglans
44. Fjortis eller brat? Om jag absolut måste välja, så väljer jag brat.
45. Guld eller silver? GULD!
46. Vinterblek eller sommarbrun? Sommarbrun.

Kommentarer
Postat av: Susse

Tack för de haha vi nämner inte åldern, det är bara en siffra!!

2009-03-09 @ 14:33:51
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0