sömnlös

Jag har försökt att sova, men jag kan inte. Jag ligger och tänker, tänker för mycket. Vad ska jag göra med mitt liv? Kommer jag hitta kärlek?
Om ni inte har förstått så funka det inte med A, han var tydligen som alla andra killar.
Så nu står jag på ensam fot igen, undrar vad nästa steg är. Naturligtvis att flytta ihop med Tessan, hoppas att speecheasyn funkar på mig och söka jobb.

Innan idag skrev jag ju att jag har börjat trivas här. Men nu ikväll kände jag mig så ensam, jag insåg att jag kanske inte kan leva utan sällskap? Visst, hundarna är ju sällskap, men det är ju inte detsamma som en människa.
Jag har alltid haft folk runt mig, även om jag har suttit i min ensamhet. Det kanske bara är en vanesak.

Det hade varit rätt skönt att fly här ifrån ett tag.. Resa till ett annat län här i Sverige. Bara ett litet tag.
Men nej, det är inte rätt tidpunkt.

Detta huset är så lyhört, men hör nästan vad grannarna gör. Man hör högt och tydligt när folk går in och ut från porten, och går i trapphuset. Usch, bo i lägenhet kanske inte var en hit ändå? :P Jag är ju ganska van att bo i hus, visst man hör ju familjemedlemmarna är uppe och går på natten. Men jag måste erkänna att jag saknar att bo hemma. Fast jag saknar inte hundarna, inte alla femtioelva stycken :p Saknar bara min lilla Izzi. <3

vad ska jag göra imorron? jag hoppas att Carol kan ta sig lite tid och komma hit ;) Det är så ensamt på kvällarna :/
Ja, jag får väl försöka sova eller nåt.. Eller prata med Carol en stund.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du kan alltid komma upp en sväng till oss, nu när vi är grannar :D

2009-03-30 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0