uppe med tuppen

Jag har sovit som en, som vi säger på skånska "pusse nudder" (påse nötter). Jag har vaknat hela tiden och jag vaknade kvart i sju helt fucking pigg! Då började redan snuffe tycka att jag skulle gå upp. nej, jag lyckades somna om. sen kvart över åtta gick jag upp och gick ut med dammtussarna. Det är väldigt bra för mig att gå ut en runda så där på morgonen innan frukosten, för då sätter magen igång. Jag har haft mycket besvär med min mage senaste veckan, har haft knip och ont. Kanske stressmage, eller magsår?
Dessutom har jag låst in min cykel nu ! Så nu kan både jag och mamma sova lugnt :p ha ha!
Jag har ätit frukost, jag tänkte att jag skulle lägga mig i soffan en stund, innan jag börjar göra mig iordning för dagen äventyr. :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0