Den eviga frågan

Vad ska jag äta?
Jag är verkligen inte sugen på nudlar. Om jag ska vara helt ärligt så att jag sugen på en fet grillad flintastek med stekta potatisar till och nån fet äcklig berniesås (ööh, hur stavas det?) Men jag har verkligen inte tålamodet idag och ställa mig vid en grill och vänta på att steken ska bli klar, och för den delen så har vi ingen grill :P ha ha!
Och jag orkar verkligen inte gå ner till Konsum för att köpa nån mat (det är typ 100-200meter dit), och ännu mindre att tillaga den :P ha ha! Och nån "findus-färdig-mat" kommer inte på frågan. Dom är ju himla slippiga och smaklösa.
Kan ni ge förslag på vad jag kan äta? Nåt som är billigt, lätt och inte tar så lång tid? :)

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha okej men hoppas dom hitta ett "botemedel" eller så för det skulle nog vara skönt att slippa :o



jaha okej vad har hon för raser i kenneln då? :P

det är från person till person hur mycket jobb det finns som hundtrimmare, är man trimmare inom all pälstyp och är mycket med i utställningar så tjänar man nog ganska så bra. Men jag tror fortfarande jag vill bli hundpsykolog för jag håller ju på med sånt på fritiden :D

2009-05-08 @ 18:50:27
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: ja jag förstår det :/ jaha okej, tänkte skaffa en västgötaspets förr :) så himla fina :) sen har jag tagit hand om en grönendal och uppfostrat den så i har fina raser hemma :D ja jag vet och det är jätte bra betalt om man lyckas :P men jag vet inte ;D

2009-05-08 @ 19:08:15
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Susse

bacon och någon omelett hade jag satsat på!;)

2009-05-08 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0