Fräsch igen / Ändrade planer

Så skönt det var med en klippning, nu mår mitt hår bra igen :D hi hi.
Sen var jag en runda på arbetsförmedlingen och fick min närvaro påskriven, och när jag skulle gå till posten och köpa ett frimärke, då har dom stängt! Mellan tio och tre! Vad är det för jävla tider? Jag skulle också posta iväg mitt paket. ÅH! Får jag gå ut i detta pissvädret igen! Hur jävla kul är det? Inte ett dugg.

Nu drar flytten ut på tiden. Jag ska alltså inte flytta idag. Kanske inte förrän på torsdag, bilen som vi skulle låna kan vi inte låna idag. Och eftersom jag ska jobba imorron och på onsdag så blir där ingen flytt där heller. Så typiskt. Jag blev lite ledsen, för jag var ganska inställd på att flytta idag. Men sånt är livet!


Visst ser det friskare ut? :) och btw, jag älskar min nya tröja!

Kommentarer
Postat av: patruska

du kan väl posta paketet på ica?

2009-05-18 @ 11:26:45
Postat av: Linda

Usch, jag litar inte på posten istället. Bara gamla tanter som har parkinsons som jobbar där. OCH min gamla syslöjdslärare.

2009-05-18 @ 14:20:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Ojdå du måste verkligen vantrivas här eftersom du blev ledsen för att det inte blev nån flytt igår.. he he..

2009-05-19 @ 09:32:39
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0