Fuckfuckfuckfuck och åter FUCK!

Jag fick världens chock när jag öppnade kuvertet med min mobilräkning. Aldrig trodde jag att kunde komma upp i den summan, fan vilka sura pengar! :( Först blev jag förbannad och ringde till pappa och sa att han skulle ringa till tele2 och skälla ut dom! Men han sa att jag skulle gå in på deras hemsida och kolla mina fakturer, så jag gjorde det och den mobilräkningen var från en månad då jag mobilbloggade och "trodde" det inte skulle vara så jätte dyrt att vara ute på nätet. Tji fick jag.
Som sagt, jag får skylla mig själv. Men fan, det är så jävla sura pengar :( Speciellt nu när jag ska spara pengar till resan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan bara säga:"Vad var det jag sa"... ;)Jag sa att det e dyrt att gå ut på nätet på mobilen...men du e precis som mamma ska inte lyssna o upptäcka saker o ting själv..då blir det så...:D ..aja nu vet du det..;)Puss

2009-11-18 @ 12:26:03
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Therese

Ja o det gör du hela tiden,men man måste lyssna ibland oxå..;)

2009-11-18 @ 12:37:01
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0