Jag klara det!

Gud va det var skönt att simma! Jag simmade 20längder :) *duktig flicka* När jag hade gjort typ 18 längder så gick vi till den varma poolen och slappna av lite :) Så himla skönt. Sen fortsatte vi lite till och så basta vi :) Men vi hann bara vara där en liten stund sen fick Carol fem i två ryck och kom på att hon hade filmer som skulle lämnas tillbaka innan sex, så i fick skynda oss lite.
När vi kom hem till Carol igen så fixade vi lite mat, ugnsbakad falukorv med potatismos, igen :P hehe! Men det är så himla gott så det gör inget ;)

Nu är jag hemma och ska snart lägga mig, för jag ska jobba tidigt imorron. Go natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Någon hittade på Jesus oxå o sen hittade man på att man skulle fira honom för att det skulle finnas något ljus i mörkret.. he he he he...

2009-11-11 @ 23:31:36
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0