November - snart jul

Bo Ohlsson har julsakerna uppe. Fast det brukar dom ha redan i oktober, men när dom sätter upp julgrejerna så vet man att julen snart är här. Och man kan verkligen märka det också på vädret, vi fick lite snö idag :) Fast jag hade gärna varit utan det så hade et kunnat komma på julafton istället :) Det är det mysigaste som finns. Jag kommer ihåg när jag var liten och vi bodde i gärarp, vi hade alltid snö på julen. Nuförtiden kommer snön i februari nästan, det är verkligen jätte tråkigt :(

Det är tur att pappa är hemma när jag ska ta vaccinet, tänk om jag blir jätte sjuk? Annars är jag ensam här hemma, vem skulle tagit hand om mig? :S


Imorron blir det jobb, men inte förrän klockan sex på kvällen. Men jag har lite grejer att hitta på med imorron, som att dammsuga. Bläää, Freja fäller ganska mycket nu så det flyger hår överallt. Skit jobbigt :S

Men nu ska jag lägga mig, go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0